МЕТОДИКА ПОБУДОВИ ЦИКЛУ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН ДЛЯ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З НЕРУЙНІВНОГО КОНТРОЛЮ ТА ТЕХНІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ
Ключові слова:
неруйнівний контроль, спеціальність, тепловий, оптичний, ультразвуковий, фахова дисципліна, прилади та системи неруйнівного контролюАнотація
Пропонується методика побудови циклу фахових дисциплін для навчальної програми підготовки студентів за спеціальністю «Прилади та системи неруйнівного контролю». Наведені основні спільні поняття, узагальнені розбіжності та схема логічних зв'язків елементів загальної структури фахових дисциплін
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Посилання
1. Лисовский В. Г. Личность студента / В. Г. Лисовский, А. В Дмитриев. – Л.: Изд-во Ленинградского ун-та, 1974. – 184 с.
2. Protasov A. The Professional Training Features for Non-Destructive Testing Graduate Students / A. Protasov : рroceedings of the American Society for Engineering Education. Annual conference ASЕ; Austin, Texas, June 2009.
3. Грищенко М. М. Дидактичні поради молодому викладачу / М. М. Грищенко. – К.: Вища школа, 1973. – 68 с.
4. Ракушняк Г. С. Дидактичні аспекти рейтингового контролю знань студентів / Г. С. Ракушняк, Г. С. Попова // Вісник Вінниц. політех. ін-ту – 1996. – №2. – С. 59–62.
5. Яковишин П. А. Теоретичні і методичні основи навчання студентів методів аналізу і синтезу механізмів і машин.: дис. … докт. пед. наук: 13.00.04./ П. А. Яковишин – Київ, 2001. – 474 с.
6. Исаев Д. И. Межпредметная интеграция как средство информационно-познавательной компетентности у учащихся 5 – 8-х классов / Д. И. Исаев // Стандарты и мониторинг в образовании. – 2007. – №4. – С. 59–62.
7. Мамрич С. Обґрунтування змісту професійної підготовки фахівців радіотехнічного профілю в навчально-науково-виробничих комплексах / С. Мамрич // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2002. – №1. – С. 99–106.
2. Protasov A. The Professional Training Features for Non-Destructive Testing Graduate Students / A. Protasov : рroceedings of the American Society for Engineering Education. Annual conference ASЕ; Austin, Texas, June 2009.
3. Грищенко М. М. Дидактичні поради молодому викладачу / М. М. Грищенко. – К.: Вища школа, 1973. – 68 с.
4. Ракушняк Г. С. Дидактичні аспекти рейтингового контролю знань студентів / Г. С. Ракушняк, Г. С. Попова // Вісник Вінниц. політех. ін-ту – 1996. – №2. – С. 59–62.
5. Яковишин П. А. Теоретичні і методичні основи навчання студентів методів аналізу і синтезу механізмів і машин.: дис. … докт. пед. наук: 13.00.04./ П. А. Яковишин – Київ, 2001. – 474 с.
6. Исаев Д. И. Межпредметная интеграция как средство информационно-познавательной компетентности у учащихся 5 – 8-х классов / Д. И. Исаев // Стандарты и мониторинг в образовании. – 2007. – №4. – С. 59–62.
7. Мамрич С. Обґрунтування змісту професійної підготовки фахівців радіотехнічного профілю в навчально-науково-виробничих комплексах / С. Мамрич // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2002. – №1. – С. 99–106.
##submission.downloads##
Опубліковано
2009-11-27
Як цитувати
Протасов, А. Г. (2009). МЕТОДИКА ПОБУДОВИ ЦИКЛУ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН ДЛЯ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З НЕРУЙНІВНОГО КОНТРОЛЮ ТА ТЕХНІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ. Методи та прилади контролю якості, (2(23), 3–7. вилучено із https://mpky.nung.edu.ua/index.php/mpky/article/view/295
Номер
Розділ
МЕТОДИ І ЗАСОБИ НЕРУЙНІВНОГО КОНТРОЛЮ