ВИКОРИСТАННЯ ГРАФІЧНИХ ПРОЦЕСОРІВ В ЗАДАЧАХ ЦИФРОВОЇ ОБРОБКИ СИГНАЛІВ В РЕАЛЬНОМУ ЧАСІ
Ключові слова:
графічний процесор, обчислювальна потужність, згорткаАнотація
Розглянуто можливість підвищення обчислювальної потужності персонального комп’ютера для реалізації згортки дискретизованого сигналу із використанням графічних процесорів. Доведено зростання швидкості виконання згортки для блоків даних різної довжини. Доведена практична цінність залучення обчислювальних потужностей графічного процесора із програмним інтерфейсом Compute Unified від NVIDIA Device Architecture (CUDA)
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Посилання
1. J.D. Owens. A survey ofgeneral-purpose computation on graphics hardware /1 J.D. Owens, D. Luebke, N. Govindaraju, [at al.] // Proceedings of EUROGRAPHICS. - 2005. - http://www.idav.ucdavis.edu/func/return_pdf.pub_id=907.
2. Jason Sanders. CUDA by example : an introduction to general-purpose / Jason Sanders, Edward Kandrot //. GPU programming. Addison-Wesley. - 2010. – 290 p.
3. Вычислительный процессор NVIDIA® TeslaTM C1060. - http://www.nvidia.ru/object/tesla_c1060_ru.html.
4. NVIDIA CUDA C Programming Guide. Version 3.2 . – NVIDIA - 2010. - http://developer. download.nvidia.com/compute/cuda/3_0/toolkit/docs/NVIDIA_CUDA_ProgrammingGuide.pdf. 5. Michael Rush, Convolution engine utilizing NVIDIA’s G80 processo. - 2007. - http://www.ece.ucdavis.edu/mmrush/mmrush_eec277_final_writeup.pdf. 6. F.Wefers. High-performance real-time FIR-filtering using fast convolution on graphics hardware / F.Wefers, J.Berg. // Proc. of the 13th Int. Conference on Digital Audio Effects (DAFx-10), Graz, Austria. - September 6-10, 2010.
2. Jason Sanders. CUDA by example : an introduction to general-purpose / Jason Sanders, Edward Kandrot //. GPU programming. Addison-Wesley. - 2010. – 290 p.
3. Вычислительный процессор NVIDIA® TeslaTM C1060. - http://www.nvidia.ru/object/tesla_c1060_ru.html.
4. NVIDIA CUDA C Programming Guide. Version 3.2 . – NVIDIA - 2010. - http://developer. download.nvidia.com/compute/cuda/3_0/toolkit/docs/NVIDIA_CUDA_ProgrammingGuide.pdf. 5. Michael Rush, Convolution engine utilizing NVIDIA’s G80 processo. - 2007. - http://www.ece.ucdavis.edu/mmrush/mmrush_eec277_final_writeup.pdf. 6. F.Wefers. High-performance real-time FIR-filtering using fast convolution on graphics hardware / F.Wefers, J.Berg. // Proc. of the 13th Int. Conference on Digital Audio Effects (DAFx-10), Graz, Austria. - September 6-10, 2010.
##submission.downloads##
Опубліковано
2010-12-03
Як цитувати
Євчук, О. В., Ровінський, В. А., & Стрілецький, Ю. Й. (2010). ВИКОРИСТАННЯ ГРАФІЧНИХ ПРОЦЕСОРІВ В ЗАДАЧАХ ЦИФРОВОЇ ОБРОБКИ СИГНАЛІВ В РЕАЛЬНОМУ ЧАСІ. Методи та прилади контролю якості, (2(25), 97–100. вилучено із https://mpky.nung.edu.ua/index.php/mpky/article/view/429
Номер
Розділ
МЕТОДИ ТА ПРИЛАДИ КОНТРОЛЮ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ