ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ПРОЦЕСОМ ТРАНСПОРТУВАННЯ НАФТИ НА ЗАСАДАХ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • О. В. Кучмистенко ІФНТУНГ; 76019, м. Івано-Франківськ, Карпатська 15

DOI:

https://doi.org/10.31471/1993-9981-2020-2(45)-58-65

Ключові слова:

магістральний нафтопровід, система автоматичного контролю, об’єкт керування, інтелектуальна труба.

Анотація

В роботі розглядається актуальна науково-практична задача, яка полягає в  розробці нових Досліджено актуальну науково-практичну задачу, яка полягає в розробці нових способів і методів оцінки технічного стану магістральних нафтопроводів, що забезпечить безпечне автоматизоване управління нафтотранспортної системи. Визначено, що в умовах інтенсивного старіння основних фондів нафтотранспортних систем та фінансового обмеження, комплексне технічне діагностування магістральних нафтопроводів стає найбільш ефективним засобом, що забезпечує надійність і безпеку усієї нафтотранспортної системи.

Імітаційне моделювання є складним, по суті, і тривалим за часом процесом, який вимагає безлічі обчислень, в тому числі розподілених. Виділяють кілька етапів імітаційного моделювання (ІМ). У найзагальнішому, укрупненому вигляді, це наступні етапи: постановка задачі, збір і обробка даних, розробка і коректування моделі, моделювання, накопичення результатів, планування експериментів, аналіз результатів, документування та зберігання результатів. Для проведення таких досліджень створюються різні системи автоматизації імітаційних досліджень (САІД). Хмарний підхід до проведення ІМ, що дозволяє спростити і уніфікувати проведення досліджень для кінцевого користувача, абстрагувати дослідника від технічних особливостей організації обчислень. Хмарна САІД є інваріантною стосовно кінцевого апаратного та програмного забезпечення. Саме тому розробка нових і перспективних засобів контролю і управління на основі штучного інтелекту з поєднанням хмарних технологій є актуальною науково-практичною задачею за результатами якої визначено основні наукові проблеми, що вимагають подальших досліджень.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Sementsov G.N. Fazzi-model for simulation of unauthorized leakage of oil from the pipeline / G.N. Sementsov, O.V. Kuchmistenko // Academic Bulletin. - Krivoy Rog. - 2004. - № 13. - P. 84-86.

Sementsov G.N., Chugur I. I. Fuzzy identification of rock layers with anomalous pressure.// Proceeding of the Third Conference of the European Soceity for Fuzzy Logic and Technology (EUSFLAT) - Zittay (Germany) / - 2003. - P. 570-573.

Sementsov G.N. Automation of production processes of oil and gas transport: [textbook. manual] / GN Sementsov, YR Koguch, MM Dranchuk, VS Borin. - Ivano-Frankivsk: Fakel, 2003. - 265 p.

Sementsov G.N. Intelligent process control systems: [textbook. manual] / GNSementsov, YB Golovata. - Ivano-Frankivsk: IFNTUNG. - 2012. 173 p.

Sementsov G.N. Modern tendencies of construction of automatic control systems in industry / GNSementsov // Exploration and development of oil and gas fields. Technical Cybernetics and Electrification of Fuel and Energy Complex Series. - 1999. Vip. 86 (vol. 6). - P.3-12.

Kuchmistenko O.V. Improving the efficiency of the automated control system of the oil transportation process based on intelligent technologies. // Exploration and development of oil and gas fields: all-Ukrainian. scientific and technical magazine. - Ivano-Frankivsk: Torch. - 2018. - №2. - P. 7-13.

Kuchmystenko O.V. Design of oil transport facilities with distributed parameters on the basis of cloud technologies Kuchmistenko O.V. // International Scientific Conference "ORGANIZATION OF SCIENTIFIC RESEARCH IN MODERN CONDITIONS". Proceedings of the conference May 14-15, 2020 KindleDP Seattle, Washington, USA together with ISE & E & SWorld. 2019. - P. 120-125.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-28

Як цитувати

Кучмистенко, О. В. (2020). ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ПРОЦЕСОМ ТРАНСПОРТУВАННЯ НАФТИ НА ЗАСАДАХ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Методи та прилади контролю якості, (2(45), 58–65. https://doi.org/10.31471/1993-9981-2020-2(45)-58-65

Номер

Розділ

МЕТОДИ ТА ПРИЛАДИ КОНТРОЛЮ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають